I SAMMA BIL

hej hopp vad trött jag äääär. försov mig i morse igen. lite för mycket den här gången också. vaknade tio i nio, men tänkte att klockan var sju så chillade lite. sen såg jag att mobilen låg på golvet i tre delar; locket där borta, batteriet där och mobilen där. så blev de fart. slog på den och såg vad klockan visade, vela bara dra. la mig i sängen igen och drog täcket över huvudet. messade chefen, mamma och någon mer jobbpolare. hehe. sen skjutsade mamma mig upp dit, ändå skönt att jag slapp cyklingen. men de var ju lugnt. kom samtidigt som första busslasten med kids. chefen vare lugnt för, jag är så duktig på jobbet så ;)
men idag lägger jag mobilen på golvet när laddsladden är i, INTE på hyllan. för då kan man visst dra ner den i sömnen. var en kanon dag idag, sol och fotboll hela dagen lång. fick 5 nya teckningar, så har några på lager nu. ungarna kan ju inte ens stava till mitt namn! haha söta. jaja, dagen gick fort. har nog bränt mig lite på axlarna/armarna tror jag. efteråt så skjutsade självaste chefen hem mig, yeeeeep. haha. slog på charmen i bilen och var riktigt vuxen när jag snackade. tror hon tycker jag är snäll:D heheee. kom hem och chillade vid datten lite. sen kom kusin wilma och kusin my hit. åååååh vad jag älskar dem, så söta. smälter nästan när man ser dem. jaj, vi lekte ett tag iaf. sen började jag med maten, sen kom mamma hem och så åt vi. sen drog hon. jag la mig en fåtölj och käkade jordgubbar, drog filten över mig, sen sov jag. HEHE. vaknade av att pappa ringde......... ;)
gick upp och duschade, sen har jag bara legat här nere. ska sova om en timme, MAX. (brukar låta så...)
morrondagen? ja, jobb som vanligt. frida skulle ringa och väcka mig halv sju. får se om hon kommer ihåg det och om det hjälper mig upp! MÅSTE UPP I TID!!! måste måste måste.
idag gick min farmor i pension också :* hehe. SÅNT GILLAS!! nu är både farmor och farfar hemma hela tiden varje dag. ;) men nää, mycket onödigt vetande nu känner jag.

jag vill ha friskdom och peace nuuuuuu. ba längtar och längtar.

ne men alltså, kan man dra nu? ba dra och sova liksom.. vore härligt :D
ska lyssna lite på spotify, dra några tetteomgångar och avsluta mina smskonversationer. eller konversation, skulle jag säga. är bara en som håller mig igång just nu. skönt. den bästa dessutom!! :)

tack och hej snygga tjej(kille). öööh, ja.!


hahaha, tyckte den här var lite jävla rolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0