I'd rather be with you

hej bloggen!
har jobbat mellan 8-16 nu både lördag och söndag. känner mig som en levande zombie, jepp. men nu ska jag duscha, sen ta mig till fanny! vi ska se film osv. i liiiiiiiike!
imorn börjar jobbet på riktigt, fattar inte hur jag ska orka. klockan ringer halv sju varje jäkla dag. äta frulle och sedan halv åtta sätta sig på cykeln ner till folkets hus för en morronsamling, sedan cykel vidare upp till edsken. sweeet. är väl kanske en sträcka på 7 km, kan det stämma, pappa? haha! jaja, så 7 km två gånger om dagen blir 1.4 mil, sen den sträckan i åtta dagar, det blir ca 112 km, alltså 11 mil. soft! men det man bränner då hinner man ju käka upp på en sek igen. haha lika bra det. jaja, ska dra mig nnu så jag inte somnar här som jag gjorde igår. tack och bock, hör av mig ikväll innan jag ska söva.

öh grattis micke idag också!!!

heido


en liten bild från studenten i umeå innan dem springer ut. dock ser man inte alla utgångar på bilden men, var iaf sjuukt med folk! nice, nice som fan. två år kvaaaar.
går inte att ladda upp bilden på picka förresten. ska försöka ikv igen. söta lilla varelse!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stämmer nog ganska bra med 7 km enkel resa.

2010-06-13 @ 22:41:14
Postat av: Micke

Tack

2010-06-14 @ 02:35:07
Postat av: Linnie

Ha så kul på sommarjobbet nu Jennifer & krama alla góa ungar åt mig också! :) Kram!

2010-06-14 @ 13:19:57
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0