INGENTING KENT, NEJ ABSOLUT INGENTING

gókväll!
sitter på sängkanten nu, har precis duschat och packat ur mina väskor från umeå, he he.. litegranna iaf!;)
får bli lite stegvis dag för dag, när jag känner fört :D
mitt rum här hemma är så himla, himla tomt nu när jag har allt uppe i umeå, känns så knepigt att vara här.
kallt är det också!! men blir nog bra i sommar när "värmeböljan" trycker på, då har jag mitt kryp-in och gå ner till, sweeeet. haha vafaaan....
har käkat massa jordgubbar och vindruvor nu på kvällskvisten, jävlar i sig vad gott he var!
imon börjar mitt nya liv kom jag just på också, jepp. i både mat och träningsväg. ska ha godislöfte, det kom jag på nu medan jag skrev, öööh, mer då. jo, ska äta mycket frukt och så, sen ja, ne sen vet jag inge mer. inge godis iaf, men glass och popcorn, jepp! kanske chips. de får vi se sen när de blir nå bju :D sen ska jag så fort jag är frisk börja träna stenjävlahårt! stek ig t. wei
om sju timmar ringer klockan för jobb i åtta timmar med massa söööta snorungar en hel dag, 8 timmar...
blir att peda på upp till edskevall med mathias igen, emil tar väl moppen kan jag tro. slappa jäkel. sen är ju alla 92or så sjuka och får vara med på bussarna nu! en aning furre dårååå. ska kanske fjäska in mig hos hanna eller matilda imon, så man får skjuts halva vägen;) hehe njäääe. får la serååå.
men nu ska jag kanske måla om mina naglar lite somrigt rosa hade jag tänkt, maybe babeee. får se om jag orkar ta bort det röda jag har nu, kanske göre imon istället.
haha gud, skriver inte så intressanta saker här på min lilla blogg inte.. är som peter säger, jag tänker inte innan jag skriver, utan jag bara skriver det som kommer upp i hjärnan och sen skickar jag iväg texten, utan att egentligen veta vad jag menade, haha!! men ändå lite kul på så vis. så man inte sitter och fjantar ihop nå på sin blogg. min blogg kanske borde heta typ; jennifer ordbajsarn. ah, faktiskt..

MEN, snart fyller ju jag minsann år, 17 år dock, en oduglig ålder osv, MEN, då införskaffar jag mig en ny mobbe och dååå kommer det minst en bild varje jäkla dag kan jag lova er, på heders! lite roligare så än med som det ofta kan bli nu, samsamma bilder eller kanske tom en nice googlebild vissa gånger :D

nu ska jag, hm, njee, inge paint på nailsen nu inteee, får vänta till imorn. nu ska jag släcka lampan, mysa ner mig under täcket och lyssna på lite bra musik så ögonen blir lite trötta osv. sen förhoppningsvis somna inom en timme :))

ha en god natt och en trevlig morgondag mina kära vänner! jag skriver inte på hela dagen eftersom jag är a hard worker, jepp. men när jag kommer hem, runt 17. då smäller jag in en saftig update från dagen.
så, god natt people. puss puss och puss



och idag är det exakt på pricken, två veckor kvar till peace, yeeeeeepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0