INGENTING

godmorron el bloggo. nu är det bevisat, det är pga min säng som man sover så fruktansvärt länge och skönt. jepp. min vän fanny sov ju här i natt och hon är en sådan som sover till ca halv elva, hur länge man än är uppe. men idag så fick jag väcka henne!! kl halv ett, HAHA! så det är tack vare min säng det blir översövningar på morgonen, sova bort dagarna osv. bevisat! känns skönt. har man något att skylla på..
jaja, fanny börjar packa ihop lite nu osv. jag har vaknat, hes som en, ja?? vad tusan händer egentligen :( suuck.
men vi hörs senare pöds.

happy sunday!!


Kommentarer
Postat av: Viljarjuni

Sehr schon, gut gemacht

2011-11-24 @ 07:45:31
URL: http://viljarjuni.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0