OH SUNNY DAY

hej bloggen. solen steker i hofors och jag bara njuuuter. alla är i skolan, på jobbet osv. men här sitter jag, på vårt soldäck och steker margarin på magen! eeeh. sjutk varmt och jag älskart. ska iväg upp till edskevallen ikväll och göra brandövningar inför sommarjobbet, så sandra hämtar upp mig 16.40.. snäll brud!
annars då? jo. skönt att vara hemma men jag längtar upp till umeå, som vanligt... fattar inte grejen :(
ska till farmor och farfar efter jobbet sen iaf, kramas lite hehe.
imon är det bal, i hofors och i umeå. vill så gärna sen den i umeå, alla härliga rigare som försvinner. dom kommer vara så fina. men men, får kika på bilderna sen och flina lite :) men blir kul att se den hemma, med tanke på att det är många jag känner som slutar, plus att det är mångamånga jag känner som ska gå också. kajsa tex! hoo. ska dit och kika med världens bästa evelinajönsson! me liiiiiiiike.
men nu ska jag ut i solen igen. vi hörs mina vänner, vi hööörs!


haha kolla vad jag hittade. en gammal going! långt hår hade jag, och hyfsat ljust.... typiskt

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://open.spotify.com/user/tussen325/playlist/5ODmWoJfsIyOYgpsTyPTYO

2010-06-02 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0