Sommaren i city, 1990?

hej hej heeeeeej. ojojoj vad jag är dålig på att blogga. skyller inte på någonting. fullt upp? nej verkligen inte. fast på sätt och vis så har jag nog det. händer saker hela tiden här hemma i hofors.. ändå saknar jag umeå hur mycket som helst. vad är gregregrejen... vad har jag hunnit med under veckan i hoffe då? livräddade lite folk på badhuset, släckte bränder upp på edskevallen, lät mamma slinga mitt hår, lät lotta klippa av mitt hår, träffat farmor och farfar, varit på balen, hunnit gråtit en skvätt eller två pga olika anledningar, gjort kassler, osvosv. vad har jag inte gjort då? PLUGGAT. japp där har vi det.. men jag vet, jag MÅSTE. och oooh, nu blev det en dunderlåt på spotify! apropå, här har ni en grym lista! en sol och tusen myggor    nanananaaaaa. listen and enjoy(8)
imon drar jag upp till umeå igen. sista jäkla veckan, SISTA. på en hel sommar. ohohoooh. ska hinnas med mycket känner jag. blir inte mycket sova, nänä. blir nog skitkul sista vecka. vad ska man köpa till dom som tar studenten? ska man köpa något? till vem/vilka isf? blir ju THIS HARD, att välja ut ngn speciell rigare. så då får det ju bli till alla, hahaaaa. så rik är jag dock inte.
apropååå, har sett massor av bilder från balen i umeå, ÅH. hur fina som helst. längtar tills det är min tur! stämning.............
så sjukt tråkigt att inte håkan kommer på peace! :(((((((((((
'och gud de gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort, tududududuuuu.'
nu ska jag börja med min powerpoint som ska vara inne på måndag, BRA JOBBAT JENN! attans. kommer få sitta hela natta. men jag skyller ingen annan än mig själv. 15timmars arbetstid ska man lägga ner på denna för att det ska bli ett bra resultat, ahhhhhh.
men vi hörs bara sen, skriver senare igen.



hejdå!!


ja där har vi nya frillan också, sí sí sí... känns sjukt .vafan har jag gjort egentligen!
häääyrå!

Kommentarer
Postat av: Ija

Snyggt bruden.

2010-06-05 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0