SWEET DREAMS(ARE MADE OF THIS)

sådärja. nu var brölloppet över och ska jag vara ärlig så fastnade jag framför tv;n i två timmar och glodde!! HAHA. wellwell, var väl ganska häftigt ändå. men nu måste jag sätta mig på cykeln ner till mi padre y mi hermano. so det var såååå längesen jag träffade, myys. blir att träffa fanny ikväll, FINALLY, lite kvalitetstid med henne : ))) lovelovelove ♥ maja och empan kanske kommer hit också!! så de blir en lite dejt med dem också. underbartjepp. annars har jag inge planer, hem till frida ikväll. men nu måste jag hojja iväg så jag inte blir alltför sen till papsen. ha en trevlig lördagkväll. jag skriver ikväll/natt när jag kommer hem :)
puss på er godingar (L)


systra mi, te amo te amo te amo!

Kommentarer
Postat av: LINNEA

taack! :))

2010-06-19 @ 20:58:37
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0