WHEN YOU TELL THE WORLD YOU'RE MINE

-kan vara en av de finaste låtarna jag hört i heeeeeela mitt liv. och dåni, då är de något bra. för mycket fina låtar har jag hört.
nu har fanny åkt, jag har käkat en macka, god som bara den. lillebror är duktig och klipper gräset åt mamma medan hon sitter och "rensar rabbatten", tuvali springer runt ute och leker. jag då? sitter på mitt rum och ruttnar. ska städa ihop här nere så det blir lite fint. sen ska jag ut och hjälpa till med nå sysslor som behöver göras. kanske dammsuger uppe, KANSKE. ska löpa ikväll i alla fall, på tiden. nu är jag bara lite förkyld så bara att köra nu. jepp! annars då? söndag idag, chilldag numero uno. imorn är det måndag och jag kliver in på mina tre sista arbetsdagar, skööööönt.
picka ska förresten släppas ut snart :((((((( buhuuu. han börjar bli lite för stor nu, fast han är fortf. världens minsta lilla goplutt!! men men, han börjar gnälla nu, han vill nog ut. stackarn.
nu ska jag kika lite på internet innan jag tar tag i mitt lilla liv. faktiskt.

ha en bra dag pöds. hörs senare under dagen bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0