all i ever wanted

JUUUUUSTEJA!
sluttruppen för SMlaget f17 kom ut på sidan idag. gaaaalet att jag kom med. åh, så himla glad att jag får vara med på det. SM med distriktslaget är verkligen bland det roligaste som finns! så jag är sjukt glad att jag får det fötroendet. känns ganska omöjligt ändå, att jag efter över ett års skadefrånvaro blir med i laget. Jag har ju ändå bara varit igång och tränat i en månad nu, herregud. När jag var hemma på sportlovet så var det ju alldeles i början av min "början", så då gick det ju bara jättedåligt av allting men ;p hehe. nu börjar jag dock känna att formen börjar sätta sig som den var förut, igen. och det känns grymt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är den stoltaste faster som finns för att jag har den underbaraste brorsdotter. Miljoner kramar

2010-03-30 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0