baby, how far can we go

jaa det senaste inlägget belv ju MER än helt jättefel. but who cries for that? sitter som vanligt på min sänkant nu, är nå jävligt trött, borde plugga, borde duscha, borde sova. tänker duscha, tänker sova.... snarast. men blir en snabbdusch idag, jättesnabb. sen fort som fanken ner under täcket och kolla på OTH. skolan idag var väl hyfsat lugn, blir vad man gör de till. lite krig på matten sådär, men sånt får man räkna med. dock var de inte jättekul med smör och ost, hehehe. no names! awesomeeee. för övrigt så tränade vi i morse, fa-aan vad jobbigt när man inte fick vila :( buhu, haha! hade lagträning idag också, svinkul. fyfan vad jag älskar innebandy, känner dessutom att kroppen hänger med mer och mer för varje dag, skiljer inte längre en meter på kroppen och klubban, has-ha! nää men de var en rolig träning jaaaapp. captains choice imonbitti, tackar. sen skola, hatar tisdagar, FY! ser att det är skidor på idrotten dessutom, härligt..... vafaaaaan!:(:( aja de blir kung.
nää nu ska jag faktiskt duscha, förjävla ont i ryggen har jag också. antingen har jag nå satans muskelknutar eller så är de bara för jag bärt runt på en väska som vägde sju ton idag. brrrra där.
jag vill att det ska bli fredag nu, nu, nuuu..

mamma! jag gjorde köttbullar och makaroner idag förresten, och ja, hemgjorda köttbullar... dax att avboka den där matlådan nu, idag vare nå mos å körv med massa gegga, inte jättegott kan jag informera alla intresserade..

nää duschen kallar, mysiga kvällar åt alla.. he-he fyndigt.


hörs snart då.


bra bild, inge suddig alls :) men anyway, underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0