bjuder på en dagens

DAGENS:

humör:
  jätteglad tjej! 
problem: att jag har två prov som jag ej kan.   
kläder: vita lågskor, ljusa jeans, svart linne från gina, vit långärmad
plus:  att de var gooogröt i morse!!!
minus: att jag förmodligen kommer få IG på NKn.
frisyr: platt, mixtrat lite med luggen, ha ha
låt:  Lifehouse-Storm.
händelse: måste ha vart tanten som vägrade öppna, haha!
planer: träna, träna, träääna. kanske städa, hehe.
dagens drog: tuggisar!
dagens måste: ut och lööööpa. 
saknad: kanske kanske, att det är en som saknas 
önskan idag: att löpningen känns bra efter helgens bravader, haha!  
ser fram emot: sommar och soool! och matchen imon, om jag får spela vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0