break your heart

trött som ett jäävla djur, herregud. haha. jaja, somnade med handduken i håret igår, blev inte ens nå OTH som jag sa. kände mig febrig hela natten, ena sekunden svettades jag medans jag frös som en dåre den andra. sjukt. somnade runt kvart i elva skulle jag gissa, eller jag sov inte på riktigt, slumrade bara. vaknade ju stup i kvarten av att jag frös eller svettades, så dryyyygt sånt där. vaknade sedan runt kvart i två av att fyllekajja nr 1 ringde, haha! men de var kuuuuuul. hahahahahaha. när vi lagt på så hade jag 4 olästa sms, wow! svarade på dem. sen somnade jag till igen men blev sedan väckt en timme senare av fyllekajja nr 2 ringde, haha! nä men de var skönt att få höra den rösten också. vaknade runt elva i morse, hade dock ställt klockan på halv tolv. gick upp och kissade, tog en apelsin till frukost. gick ner och la mig igen, läste lite, somnade. vaknade runt ett igen. ringde freddan, var tvungen. drömde kanske världes sämsta jävla dröm någonsin, fyfan. men jag var hård! det var ändå bra. han fick vad han förtjänade om man säger så. hämtade syrran på dagis halv fyra sen stack jag till hallen och tränade, inihelvete jobbigt faktiskt :( antar de var för min dåliga sömn och den endast ätna apelsinen. men har fått i mig lite blåbärssoppa nu på kvällskvisten, så de känns ändå ganska bra.

kvällen erbjuder inte så mycket mer känner jag, ska nog krypa ner och kika lite på datten innan jag slummrar igen. hoppas jag kan äta något imon iaf, så jag orkar fara på träning med distriktslaget och förhoppningsvis göra lite bättre ifrån mig än vad jag gjorde idag på träningen och igår. hehe fyfan.

nää, vi hörs kanske med en liten update sen :) ha en bra kväll.


kanske det bästa jag hört på flera dagar!

Kommentarer
Postat av: Ija

Fattar du inte att du måste äta ordentligt om du tränar. Skärpning bruden annars tar kroppen din stryk.

2010-03-10 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0