Det fanns en kärlek men den har brunnit ut. Du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut

japp, härlig lördagmorron! filmen funkade inte igår. men när den var närmare halv ett så bestämde jag karin och evelina oss för att försöka få igång den ändå. och det funkade ju! nice. så vi kollade på titanic igår, den var klar typ tjugo i fyra. så då stupade man i säng snabbt som attan kan jag tala om. var riktigt läskigt att sova dock, mitt rum kändes så stort på nå vis. som att jag var nyinflyttad, men de fanns inga möbler hmmm. saknade någon bredvid mig då kan jag säga, vilket jag ofta gör.
har ätit frukost för en stund sen. så nu ska jag och karin dra på oss löparpjuxxen och ta oss en varsin runda om en stund. sen blir det hem och duscha och sedan innebandyyyy.

vi hörs sen. ha en bra lördag. pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0