everybody's changing

såg precis på evelinas blogg att hon ska få åka utomlands i september, turkiet i två veckor. herregud vad jag ryste.  jag vill också åka i sommar, innan skolan börjar igen. liksom bara få sola och bada och ladda upp ordentligt. faaaaanåh. ska söka jobb i hela hofors och sen ska jag bara dra med mig nån en vecka, ja för det ska jag!
hade träning i morse, jag stod i mål. haha, riktigt bra var jag ju ;) peter sa att vi skulle diskutrera efter lovet om jag borde byta position. jäjä.
sitter på en som vanligt värdelös datalektion nu. har inte pluggat till ett enda prov, inte på en lektion heller, ändå sitter man här med MVG på alla tre prov som vi gjort.. hohoho.
snackade lite med johan nyss, han är lite nervös inför matchen ikväll(falun-AIK). är ju sista matchen, står 2-2 i matcher. så ikväll gäller det. men har lovat han att jag ska sitta och skrika framför tvn ikväll, hehe. blir kanon det. jag emelie och evelina mde våra 27 popcorn påsar, haha..
får se vad helgen har att erbjuda. tänkte ta tag i en riktig grovstädning idag iaf, det är fan dax nu. blir innebandyyyy imon vad jag vet iaf. sen får vi se. ganska avis på lina som ska på umeå open :(((( BUHU.
nä nu ska jag dra på lite oth sista halvtimman innan de är heeeeeelg.



Kommentarer
Postat av: Rehnen

om peter tycker att du är bra som målvakt så hoppas jag att du sa att du hade mig som förebild:D

2010-03-27 @ 00:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0