FÅR MAN SOVA KLOCKAN HALV TIO EN FREDAGKVÄLL?

jaaaa, för det får man.. ska fan lägga mig och kolla på film nu, snart iaf.
skulle städa mitt rum idag. hm? drog runt skrivbord och säng i rummet, runt, runt, runt. satan så jag drog. men de blev ingen förändring alls, tyvärr. dock känns mitt rum en aning större nu, vet ej varför. kan vara så pga alla kläder jag tagit bort(ligger slängda ute i korridoren) hehe. näämen vafan, jag är ingen lortgris. de är faktiskt fint här inne nu, så de duger iaf.
nu ska jag se sista snutten på innebandyn. sen tänker jag dampa lite på conne, de är så kul tyckja! sen blir det sooova. upp och löpa imonbitti, sköööönt.

hörs senare. pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0