fireflies

booorde städa, boooorde plugga. but hell no! orkar verkligen inte. jag kan stå ut med att leva i en svinstia justnu, haha! jag kan stå ut med att bli sen med inlämningen på engelskan imon, men kan ingrid det? nää, verkligen inte. vettefasen hur jag gör. hoppas carro emelie och evelina kan hjälpa mig så mycket som möööjligt! hehe. kanske ska börja nurå innan de blir mittinatta. skola till 11.30 imon, meeeer än underbart. sen äre match, DM match, mot sävar, i sävar. JAG SKA LIRA! believe it or not, but i'm going to! känns u-u-u-u-uuuunderbaraaart. förväntar mig ingen höjdarinsats från min sida dock, men men! hehe blir skoj.
tävlade med rudd idag också, vem som kunde duscha varmast. så de var på med badkläder och sen åkte vi:D sitter i badisarna fortfarande, skönt ju. ska springa ut i lekparken och hämta lite sand och slänga på golvet, dra på mig solbrillor och tända alla lampor, en solstol också kanske. hehe. blev docl oavgjort i tävlingen, för när de inte gick att ha varmare så hade ingen gett upp. men jag ser mig som segrare ändå, rudd var ju så jävla röd och gnällig där på slutet!  haha.

nä, ska ta tag i saker och ting nu! tjappppp



haha smääääck. blir så glad av den här bilden. hatar ju in läppar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0