för kärlekens skull

hej bloggen :) sitter vid köksborde och äter lite kvällsmat med karin och evelina. massa olika maträtter äre som gäller, hehe :) började 10.40 med peter idag, skulle fylla i en enkät och lite sånt bara, så de var lugnt. sen käkade jag mat med oscar, var aaasgott. hade dataprov sen, gick väl hur bra som helst skulle jag säga! eller?! ;) hehe. nää men de blir super dedär.
efter skolan stack jag till stan med kariiin, vi strosade runt lite bland affärerna först. fick med mig en del nytt, bl.a ett par skor för 49spänn, vad säger ni om det dåååå. tihi. sen handlade vi massa mat hem till kylen på ica gourmet. yes. tog bussen hem, en proppad en. sen kom jag hem och lade mig direkt på sängen och sov lite, man blir helt slut i kroppen av saker och ting.. men ja, life goes on. är bara jag evelina och karin hemma nu, iaf här nere. dem andra är på iksu-övik. jaja. hörde att felix och oscar skulle åka hem till max nu, så de är väl bara jullan, borg, rudd och josse som är uppe nu. vi ska väl plocka ihop denna glamourösa måltid nu, sen blir de nån film på tv om 45 min, minns inte vad den hette ens. men de blir bra det. fast jag ska iofs färga håret snart också, duscha, städa. men de är ju lugnt nu när de är fredag så :) imon blir det roligheter, ojojoj! var på tiden. ska bli kul att få komma ut och bara leva ett tag. ska löpa imonbitti först iaf, så jag har lördagens löppass klart! kaaanonbra. nää, ska man vara lite social med brudarna kanske :)

ha en bra fredagkväll, så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0