Gästblogg!

Tjena Igeln här! tänkte bara ge er lite information om dagen som varit. Dagen började med uppstigning vid cirka 08.00 för tid på körskolan vid 09.30 väl där klaffade allt jag visade prov på min goda "speluppfattning" direkt och stannade för en gammal tant som gick över gatan helt ovetandes om att det var huvudled, men vad gör man inte för gammla tanter i trafiken! efter lektionen fick jag ett helt oväntat samtal från självaste peter"pekka"svensson där jag fick reda på att ingen RIGARE slipper sin styrka utan här på RIG tränar vi för framgång vad han nu menar med det?. 

Dagen forsatte sedan med ett RIG-prov om träningslära, detta gick väl sådär men bättre att skriva nått än ingenting alls. 

Så till kvällen som bestått av några sjuka stunder med jennifer"klittan"clifford, victor"svartafaran"borg och karin"popcorn kulan" nygren. mer än så kan jag tyvärr inte säga utan den som undrar kan slå mig en signal.

DET VAR ALLT FÖR MIG VI SES I DIMMAN!//TOAST






  


Kommentarer
Postat av: Mamma

....KÖRSKOLAN....!!!!!!

Har jag missat något ????

2010-03-31 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0