hear you me

hello world. har nyss käkat asgod kyckling, "pompa" och bea. gryyymt. har degat hela dagen. fredagen erbjöd inte mycket, dagen flög förbi. juste, färgade håret iaf. annars chill som bara den. lördagen erbjöd desto mer. innebandy först med massa, mest rigare jag satt med. skulle ha setat med julia, men ack, var så sjuukt med folk och jag kom lite sent. så nääpe. efter matchen så skjutsade göran hem mig och julia, vi gjorde käk, hur gott som helst, enchiladas. sen bjöd kvällen på lite festligheter, men om de var så kul är ju en annan fråga, haha! men de var grymt haha. jaja. ska ta en långdusch nu, evelina och jag tänkte ta dubbeln, snacka lite. vi ska duscha max till klockan 21 sa vi, så efter det blir de städning av toaletten, (HEHE) och sedan plugga igenom lite till imon. kommer dock få IG på provet, men vafaaan. maggan och jag löser dedär sen vii :) nää, toabesök nu och sen en lång, varm och skön dusch.

HERRå



okej, om ni tänker mig när jag var som blondast. visst fan är den där tjejen och jag sjukt lika varandra? brr, är fan lite småläskigt. mamma vad säger du?:D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det har du rätt i, angående bilden alltså. Nu blir jag lite orolig. Vart kommer tjejen på bilden ifrån......

2010-03-22 @ 17:27:39
Postat av: Palle

shit:O jag trodde att det var du:S

2010-03-22 @ 20:06:16
Postat av: <3

är det inte du ?

2010-03-24 @ 14:59:03
Postat av: jennifer

nej, det är inte jag.

det är en tjej i gävle..

2010-03-24 @ 15:13:50
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0