here comes the night

HEJ.....
sitter på svenska nu, läser lite om(kollar på papperet) Nordisk Mytologi. hehe. askul?
Hade träning på statdhuset imorse, skööönt. Blev helt paff, fick vara med och lira tvåmål juuu :D riktigt kul. fick hänga min första kasse i dessutom, peter sparde bollen åt mig, hehe! fan vad kuuuuul:D
vi lirade iaf 4-4, tre minuters matcher, sen byte så var d killarnas tur osv. Var pigg och orkade första matchen, sen efter tre min var man väl ganska tired lite överallt så att säga, he-he. men kul vare så jag klagar inte. får gå tungt nu i början sen sååååå. fint!
Lilla söta oscar sander har nyss skickat ett fint wordDOK till mig med massa info från våra redovisn. så nu är jag skyldig han en god subwaycookie. men de grejar jag till dig gullegubben :* hehe.
fråga min klass om de var god mat i skolan idag förresten? :) alla utom mig, samme, isak och fredde. HAHAHA..
aaaaaaaasgott vare iaf, så ni vet mates.
höll på miss bussen till bussen med bror igår, WOPS. men de gick ju bra som tur var, han kom hem heel och ren.
söndagen gick väl annars inte ut på så mycket annat än just chillin'. Tog en riktigt varm och lång dusch, städade rummet sen också, lite iaf. hähä. sen kom det en snygg kille och hälsade på mig mit kvällningen, vi åkte och handlade glass, GOTT SOM FAN.  sen kollade vi på film, Sherlock Holmes? jag sov, hah! trött som jag var. eller ja, jag kollade väl först, men sen.... love it.
sen åkte han visst hem. anledningen är hemlig, haha.
så då åt jag lite majs och lindade in mig i en filt och kikade på OC finalen i hockey med conne och limpan ibland. mysigt och kuuul :) sen vare kväller, lite OTH och tette först.
nää, nu ska jag hämta falurågrut med ost på. sen äre matte och NK kvar och sen hem, SKÖÖNT. ska nog inte röra en fena idag.

hejdå så länge :)


Kommentarer
Postat av: ija

Härligt att du fått spela lite grann. Vad vitsig du är om asatron. Jag kan allt om nordisk mytologi så vill du veta något så fråga ugglan.<3

2010-03-01 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0