home

tja. haha.
ja, blev ju gym idag, men satan så slapp jag var, hehe. aja, tränade med hofors herrjun sen. OJOJOJ. där var man då inte med kan jag tala om, craaaazy. men kul vare. extra roligt vare de gånger jag orkade löpa lite, mahaha! har nyss ätit potatisbullar, gott va fredrik? ;) bacon åsså! sitter med gräddglass med krossad choklad nu och lite extra chokladsås på de, kvällen fullbordad! blir upp tidigt imon för att vara idrottslärare i tre timmar på högstadiet, kung. 8-12. sen blir det fika med johanna, var sååå längesen jag träffade henne nu! ska bli trevligt. sen börjar laddningen till en träning som kommer att bli VÄLDIGT spännande; med distriktslaget. hehe ojoj! men vafan, inget att förlora men allt att vinna. ska in och köra bara. show'em. inte fatt jag har så mycket att visa men, haha! ska ba köra :) inte tänka så mycket, bara köra. så sa en klok man till mig en gång hihi. blir min snälla pappa som skjutsar in mig och fridaL. taaack pappsen. bra att han är med, då kan han ge mig ärlig feedback i bilen hem sen. man vet ju aldrig med distriktstränarna, haha! hasseeeeee

näää, ska man dra sig mot sängen. känns väldigt lockande faktiskt. bara krypa ner, helt nyduschad och sååå. blir väl lite OTH också, de är så jääävla bra så halleguud. dock paausade jag igår, vågade verkligen inte kolla, då när han Jimmy(?) skjuter sig själv och sen kommer Dan och riktar pickadollen mot Keith, ÅÅH! vågade verkligen inte kolla. men sen smsade jag visst någon som sa att de inte var nå farligt. men nääääh, visst. började fan att böla. sen blir jag så irriterad när ingen fattar att de är Dan som gjort det, inte jimmy. GAH! aja, serier är väl serier.


bye :)






Kommentarer
Postat av: Ija

Hoppas att allt går bra i morgon. Lägg dig nu i skaplig tid så du orkar med allt i morgon. Sov Gott.

2010-03-08 @ 21:06:08
Postat av: Emilia

Jag bara älskar dina bilder med text. var hittar du alla? <3

2010-03-10 @ 15:14:29
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0