i don't want to miss a thing

nope i don't!

sitter på sängkanten och blickar ut över rummet som ser ut som h-el-v-e-t-e.... måste packa ihop alla saker till hemgången på söndag, och det måste jag göra ikväll innan jag somnar, vilket är alldeles snart. VA! jaja...
en bra dag idag, gled runt på hofors i min skinnjacka hela dagen haha, hur skönt som helst i vårsolen. love it. drog till valbo sen, var gameday! gästrikland-dalarna, matchen slutade 3-3. var kanske huuuur kul som helst att lira! fyfan va jag är glad att jag får spela igen nu, yeeeahdu. men nu sitter jag här laaaagomt schleten och orkar verkligen inte ta tag i all packning :( bläääää. har ont i huvudet också. ber till gud att jag inte ska få magsjukan som resten av min familj just nu har. jag har ätit typ 40 vitpepparkorn två gånger idag, hehe. tror på de därja! men jag tror att jag var magsjuk innombords, då i tisdags och onsdags. så jag har nog haft min dos redan :D skööönt. vore ju förjävligt om jag skulle bli tvungen att sitta på en buss i 7.5 timme på söndag, med magsjukan, hehe tackar.. nää det skippar vi va.
ne vafan, ska jag packa idag eller ska jag göra de imon natt när jag kommer hem istället? jaaaaa. haha. man kan ju inte bryta på rutinerna inte, allt ska göras i sista sekund :) bra jennifer.

annars har jag inte gjort något nyttigt alls idag, nä. ätit en god lunch har jag gjort, MUMMA! sen har jag bara fikat lite nu på kvällen, sedär! de tar sig i mina matvanor.

näää, OTH och sussa lite nu snart kanske då. hur bra låter inte det? ja, typ jättebra :)

godnatt världen :) jenniferrrrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0