i'm gonna find another you

hej. är i skolan igen nu. haft en sjysst mattelektion och så bara.. sen en kortis VItimme, hehe torbjööörn. var nyss på fikat, gööööttt. sen kom man tillbaka till datten och såg att conne hade gjort världens roligaste inlägg om sin kärlek till en kille på RIG, vem de var minns jag inte dock... men kul vare :D:D
nää nu har vi en lektion kvar, sen slutar vi. får se om man glider in och kollar på killarnas match en stund, faaaasteeeh. vettefasen. time'll show. skönt att vi fick träningsledig idag i alla fall, riktigt skönt. taggar cooper som ett svin imon, (???)..... haha åååh :(
matchen imon var iaf grym. var ju DM semi mot IBK dalens elitserielag. vi förlorade dock med 2-1, men vi var fasen inte sämre. visst, dem hade mer boll än vad vi hade. men våra chanser vad minst lika farliga som deras. kom fri en gång, kände på mig att jag skulle dra in den. kom liksom från sidan och målvakten satt jättelångt ut på samma sida, så såg att hela vänstersidan var öppen. men precis när man ska skjuta så kommer de såklart en brud(IDA LINNÈ) och hugger min klubba, haha ;) ajaaa. vi fick ju straff iaf. natalie, straffguden! lite osis p åden dock. ajaaaaaa.
ska kolla på OTH nu, när man har chansen. ser dock att jag bara har 50 min kvar på mitt batteri på datten. så de blir lite tiiiight. får låna enb laddare av någon snäll classmate.
fick en snilleblixt nu dock, ska skicka sms till evelina och fråga vad hon tycker om den!! waaaaaait.

tar lång tid för bruden att svara. de borde liksom bara vara att skicka iväg ett sms med ett stort JA, i. för en sådan rolig idé var det :D inte illa, inte illa. jag är fan så jävla smart ibland. aja, får väl se om hon håller med.

nu fick jag låna bennys datteladdare. SNÄLL KIS DEDÄR.
näää, nu ska jag kolla på oth eller så kanske de blir att plugga lite på excel/planera.
time'll show helt enkelt..
men man får ju lite ångest när man sitter bredvid cornelia och ser att hon sitter och råpluggar. men justja, hon siktar ju mot högre betyg i matte.  (MVG).
duktig tjej.

aja, vi hörs väl senare. ska börja bjuda på lite mer bilder här i bloggen, om vad som händer i dagarna och så. men då måste man ha en kamera, har jag det? nä. hehe. såå, om det är nån som har en bra en till billigt pris så hör av dej vettja :D

EVELINA JÖNSSON!
när tänker du komma hit nurå? jag väntar.
väntar på dig också kajsa..... ba så ni vet.

hejdårå


haha empan dååå, så söööt!

Kommentarer
Postat av: kajsa.

i will be there.. soon!

allvarligt talat, när kan jag komma??

2010-03-24 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0