Is it true, is it true?

-baby did i throw it away?


HEJ BLOGGEN!
sitter på en som vanligt jättevärdelös datalektion. vafan är meningen med detta? tror inte ens att han har sagt vad vi ska göra idag? bara sitter där på sin stol, benny, benny.. jaja! inte gråter jag för det inteee:) då har jag ju tid till andra viktiga saker, som att blogga tex. eller kolla på oth som är så förjävla bra. eller spela tette. ja de finns ju såå mycket att välja på :) välja och vraka bara! har kollat igenom min fina text om min familj lite sådär, ska ju redovisa om den för mitt lag idag, och vara stolt över den. men de är jag ju så de blir inga problem. nope.
men det jobbiga är ju att stå inför alla och snacka, menjag tar de som det kommer helt enkelt! sísí.
annars då? njaaaa, var vaken hela natten i natt, snackade med J.S på msn, till fyra skulle jag gissa. sen somnade jag hehe. men märkligt var de att datten stod kvar på exakt samma ställe i morse när jag vaknade som den gjorde när jag somnade. jag som är så rörlig i sängen! eller jag var då det innan man fick sovsällskap om nätterna. kanske är van att de ligger en mysklump bredvid mig now a days..
bara 35 min kvar av denna lektion, värt. hehe. sen blir det direkt till ishallen för dedär mötet med laget, lyssna massa blire, men ska bli skönt och spännande faktiskt.
ser ut som att jag blir kvar i umeå över helgen också, och åker hem antingen söndagkväll eller måndag, det har jag inte riktigt bestämt mig för ännu. men snart. och OJ vad innebandyyyyy de kommer bli till veckan, härligt.

tänkte kolla lite OTH nu eller kika face litegranna, men de händer sällan nå spännande saker där nu för tiden....

ha en bra dag :) /jennifer

no matter. 6 månader

DAGENS:

humör:
  glad, tom, märklig 
problem:
kläder: jeans från gina, svart linne, persikofärgad tight tröja från gina, vita converse, svart sjal.
plus:  godiset från ÖB, HEHE.
minus: att de är sånt dåligt väder, också läser man att de börjar bli vår hemma i hoffe..... 
frisyr: halvrakt, fläta i luggen.
låt: love you 'till the end-the pogues.
händelse: -
planer: teori med laget, home, möööös
dagens drog: musiken på spotify!!!
dagens måste: städa ihop rummet.   
saknad:
 the part which is missing
önskan idag: att kvällen kommer sluta bra
ser fram emot: att få ge bort något som betyder mycket.




Kommentarer
Postat av: Marie

Hallo bruden, vill bara tala om att det inte alls börjar bli vår i "Hoffe", nej du flera meter snö och kallgrader, det tom. snöar nu men välkommen hem och ta dig en tur söderöver till Torsåker för där kommer nog våren först;))

2010-03-03 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0