keep you much longer

hej hallåååååå. sjukt trött i morse, sov väldigt konstigt i natt. vaknade lite då och då. var sååå nära att skita i träningen i morse, men visste ju att jag ar tvungen att springa dedär jääävla cooperskiten igen. BLÄ!
men det gick ju bra idag i alla fall, tur det. tackar jullan för att hon spraing de sista fem varven med mig, även fast jag var en riktigt envis jävel, haaaha. lirade en match med de andra sen, gick asbra. :)
skolan hela dagen sen. sjukt chill dag faktiskt.. vikarien var nog dagens rroligaste. eller?
hade träning sen klockan 16, vi började ju med RFL idag också, RIG Floorball League. kanske huuuuur roligt som helst. var dock hets som aldrig förr, men det var skoj. kände att jag blev riktigt sur när vi förlorade nån match. men de blir nog asbra dedär. man kanske blir draftad till vinnarna sen;) hehe. får smöra in sig lite hos dalenspelarna, evelina och erika :* hoho. nää, har nyss vaknat upp från evelinas säng som jag visst somnade som en stock i. INTE OK! nu måste jag plugga som bara den ännu längre. tänker göra det till klockan blir, hm kvart i elva. sen blir det sängen och tagga lyftteknik imon bitti med Hans. hähä. rigprov imon  förresten, är det jag ska plugga till, i fall ni indrade ;) hi.

kanske hörs sen. hoppas ni haft en bra dag annars :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

rebell

2010-03-29 @ 21:29:45
Postat av: Mamma

Jenna !!!



Varför har du bild på Sofie Wahlström (den svartvita hon utan tröja ??? )

2010-03-31 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0