långa nätter

hej, trött tjej här... helt sjukt trött också! skolan har gått bra, men tisdagar är så meningslösa så jaaa, inte så värt att vara i skolan då känns det som, menmeeeen. var som sagt skidor på idrotten idag, fyyyfan. jävligt kul vare iaf, jag låg i snön mer än vad jag stod på skidorna kan jag säga, ah. så dålig var jag faktiskt. speciellt när vi spelade brännboll, herregud. vid första konan stupade jag framlänges, skidorna rakt ner i snön, i kors dessutom, sjukt drygt. men askul. har dock lite ont i knät nu, svullet och inte riktigt på min sida när det gäller att böjja och så. men de är nog ingen fara, man blir så fjollig och "tääänk om" bara. får väl se :) taggar match på torsdag!
men nu ska jag kolla på OTH och sen kasta mig in i duschen och sen, senare, plugga.... prov imon åhfyyy:(
har IBträning imon också, ska köra jääärnet. skjuta 200 skott efteråt också, minst. har ju 1200 skott i läxa, var visst bara jag som inte gjort dem, hehe..

nää, hörs senare buddies..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0