lever min dröm

sådärja, blev vinst med 7-4 iaf, sista målet i öppen kasse. kuuung. fick även stänka in ett mål, så det var supersköönt. pappa berättade just att jag har gjort mål i alla mina a-lags debuter nu, både i hofors, alba och nu RIG umeå. fiiint! vi är ju i semi nu, så det blir på tisdag mot IBK dalens elitserielag, hehehe. får se om jag får lira något då eller om de blir bänken, hähä. hoppas såklart på spel, men vi får la seee.
har precis käkat och så nu, tänker inte anstränga mig något mer nu, blir inge plugg till dataprovet imon heller, de löser sig alltid ;) tihi. ska dra igång OTH och sova ut nu hade jag tänkte, var ett tag sen. men de blir väl att jag somnar runt ett ändå, som vanligt. sovmorron imon iaf, de tackar vi föör!
nä! ska t atag i nåt nu, typ som att borsta gaddarna och krypa ner under täcket. peace.


hejs!


kebab, haha

Kommentarer
Postat av: Faster

Stora kramar för att du är du och för att du äntligen får göra det du allra helst ha önskat, spela skiten ur dem!

Tror på dig - bästa bästa Feffe.

2010-03-19 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0