light years away

Vad har jag gjort hittils idag? - nä, inte ett skit. skulle ha hälsat på fanny och de andra på BHS, men vafan, sömnen hade övertag hehe. imon blire iaf upp halv sju typ, ska ju vara med på idrottslektionerna mellan 8-12 visst, skönt. hehe. nä men de blir roligt så vafan. allt för att fördriva dagarna nu ;) imon ska jag träna med gästrikelaget också?! vad hände där. herregud så spännande. haha gud. de kommer gå åt skogen, men som sagt, har inget att förlora men allt att vinna. hoppas på ett fortfarande helt korsband imonkväll efter träningen! :D hihi. nää, inväntar sms nu för att få bekräftat om de blir fika på hanssons runt fyra eller inte. come on!
annars så gör jag inge alls nu, ligger under täcket, har nyss duschat. skönte. känner ett sug av något som dock inte finns mig nära till hands just nu, men men. den som väntar på nå gott.....

nä, dax att klä sig kanske. magen kurrar som ja jag vet inte vad,dessutom. ska slänga i mig nå käk, var ju ett tag sen hehe.

ha en bra dag alla. hejsvejs!

nu kom morfar och carina, så nu blir de inte lugnt kan jag säga.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0