me and my heart

Hej bloggen! var återigen ett tag sen hehe. men vad händer då? JO. jag är hemma i hofors på sportlov nu, aaaawesome! kom hem igår kväll, stack hem och överraskade fanny, men som dock inte belv så överraskad.... he. aja. kom precis hem från hoforsbacken, har vart där och glassat i solen hela dagen, sååå skönt. TuvaLi hade avslutning med skidskolan så kikade lite på henne och så. men annars så satt jag och fanny på en renfjäll i snön hela dagen, med varm oboy och körv med bröd :D riktigt skönt. ska hoppa in i duschen nu, sen blir de att åka hem till fanny, gå en promenad med henne och sedan handla nå gott till kvällen som ska spenderas tillsammans bara hon och jag och några bra rullar. tidig uppgång imon, blir nog in till sandviken på match, som jag f.ö skulle ha spelt annars men nu blev de ju lite andra direktiv känner jag. hähä ;bb
MEN, de blir massa innebandy hela veckan, aaskul känner jag. grymt! hade dock inte tackat nej till att se herrarnas seriefinal mot thorén imon heller, kommer bli asmycket folk och en riktigt bra match, med tanke på att de är en kvalplats till allsvenskan dem spelar om. SKÖNT.
nää, nu ska jag duscha och göra mig lite fresch innan jag ska till fanny.

have a nice saturday :)

om man letar efter anledningar till att inte vara med den man vill så kommer man en dag att hitta dem. men nån gång tror jag att man måste ge sig hän och ge hjärtat vad det förtjänar..



söt tjej :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0