sweet goodbyes

ska sova nu, kolla på lite oth och lira tette först, as usual. love it ;)
cooper idag gick åt helllllsike. jag runade på med 13 varv, hade alltså 2 varv kvar, 400 jävla meter, men nä.... fan också. fick skäll av fredrik sen. han sa typ att jag inte hade varit nå tung i andningen när jag varvade, utan de var min kropp som hade nå fel haha. mina ben vill säga. hade så jävla ont. ååhusch. men men.. får springa om det sen och ta mig runt ba.
men vafan, hängde ju på erika och lina bra ändå. hade fått en hyfsad tid för att vara jag, om jag hade hållt i.
aja, sånt är livet. imon är det helg vilket är underbart. såååå härligt. hoppas på väder, vilket inte lär hända med tanke på att det snöade idag, sjukt drygt. vill inte ha nå mer nu!!
och comviq funkar inte här uppe heller, kan ju inte hålla kontakt med min omvärld där hemma knappt. hörs ju inge i luren, så är ingen idé att försöka typ. less blir jag. men i maj går mitt abbonemang(stavning?) ut, så då tänker jag göra exakt som nu, köpa en ny mobil som mamma ;) får betala av varje månad, fast med telia eller halebop, som hägrar här uppe bland björkarna.. så då får jag betala en sån summa, i butik, för själva telefonen, typ 1500 eller vad de är. så får mamma sköta resten. som nu, haha! blir kung. men vafaaaan. nu när jag ska hem på lov så ska ju mickis ha tillbaka sin mobil som jag lånar nu, supermobilen utan kamera;) haha. så då får man leva utan nalle for a while. men d ska väl gå det också. ska iaf införskaffa mig en med kamera sen, så jag kan visa bilder varje daaaag. ska kanske be farmor och farfar och mormor och morfar om lite sponsring till ny mobil nu snarast också, hehehe... får la se.


nää, nu ska jag minsann kika oth. sovmorgon imon också juuu, lovely! börjar 10.40, kliver upp halv tio typ. satan så sköööönt.

godnatt folket :)


S-T-E-K-A-R-N....


It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
Since you been gone I can do whatever I want
I can see who ever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing
I said nothing can take away these blues
'Cause nothing compares,
Nothing compares to you


Kommentarer
Postat av: Ija

Du vet hur du ska tigga om sponsring du, smöra på så kanske det fungerar. Puss

2010-03-27 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0