this years love

jaaaaaha, ännu en dag som bara rusat förbi. nu på slutet innan man ska upp till umeå igen så går allt så fort. förstår inte.. jaja. försökte mig på att läsa engelskaboken idag men fyfan, de går ju verkligen inte. stack till gävle och tränade, gick inte superbra men. ska iaf lira match mot dalarna imon. ska i vilket fall som helst bli hur kul som helst :) så som sagt, de blir match en fredagkväll istället för party. men men :) innebandyn går före allt nu! efter träningen åkte jag till hallen för att kika på herrarnas sista match, blev att jobba lite också. så de var nice. kom hem sen, pratade flera timmar med mamma min! första gången vi pratade på hela veckan ju för tusan??? jaaja, var givande. oj vad planer jag har nuuu, tack mamma!:) haha så bra är du. :* blir bra de här!

nu tänkte jag klä av mig och krypa ner helt själv i min stora säng. kolla på lite oth och myyyysa. imon blir de upp tidigt tänkte jag, åka till hallen och sola och duscha lite, sen ska jag luncha med Suss. sen glider jag runt på storstan en stund och hälsar på lite folk innan jag tar bussen till sportis för samling, jag och frida :) perfect.

nää, nu vill jag vrida täcket runt mig och ställa datten på sne! sov gott världen :)


sanningen om problem är att människor kommer att stanna i våra hjärtan,
 även om dom inte kommer att stanna i våra liv..


Kommentarer
Postat av: Vemundtilda

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-01-30 @ 19:40:46
URL: http://vemundtilda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0