when the world comes

asså jävlar vad jag är trött nu, helt sjukt. frågan är om mina ögon känts såhär tunga. nånsin? tror fasen inte de! aja, somnade för sent i natt, men jag klagar inte! <3 gick upp för tidigt, de klagar jag däremot på, KLOCKAN SJU! tro de eller ej. men fyfaaaaan vad trött tjej. aja, var en lyckad dag som avslutades med fika på hanssons med johanna, helt underbart att träffa henne igen! sen stack jag till sandviken på gästriketräning. hah......
well, har duschat nyss, ligger med handduken i håret och tänker fan inte röra en fena till idag! nope. blir att slå på OTH nu, skulle gissa att jag orkar hålla mig vaken i cirkus 5min, MAX. imon ska jag sova, så himla länge dessutom. onsdagen erbjuder inte så mycket, tänkte plugga lite(eller?) och sen träna IB igen.

NÄÄÄÄÄ, GODNATT.


                                                        <3


Kommentarer
Postat av: Saidmichelle

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:56:13
URL: http://saidmichelle.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0