Who says

hemma nu. sjukt kall är jag. iaf så åkte jag och jobbade i morse, 9-19! galet lång dag. men de var grymt kul, jag och mallan :D hehe. yepp. efter work stack jag till pappa och åt lite mat och umgicks med han och lillebror för första gången på hela lovet :( pjuööh. kollade på melodifestivalen med dem och så också. braaaa. stack till västerhöjden sen, var "lagfest" som hofors grabbs hade, men var massa folk där. kul kul. dock blev jag lite förvånad över hur vissa betedde sig alltså? men men, jag ska inte bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker, kan fan inte göra det. orkar inte leva då. men jag är ju en sådan som verkligen inte klarar av när någon tycker illa om mig.... en dålig sida av mig. dock kan man inte vara bästavän med alla, det vet jag. men, ja. aja, ska sluta upp med dedär tänket.
sitter på min sängkant igen, tänker fan inte packa en pryl nu heller, HAHA! får bli imonbitti innan farfar kommer kl 10, käääänoners. nu ska jag kolla på OTH och skriva lite.


sov gottttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0