winter

HEJ!
sov ju hos fanny i natt, vi somnade på soffan igår kväll, skööönt. hehe. aja. i morse drog hon typ kvart i åtta, då klev jag upp och fixade mig lite tills jag skulle gå till bussen som gick kvart i nio.. sen blev de ju kaos. inte en enda bankomat i underbara hofors fungerade!!!!!! vilket betydde att jag inte hade pengar till bussen, KUL. var inte en affär som var öppen heller. awesomeeeee........ panikringde till farmor när de var fem min tills bussen skulle gå, så fick hon komma med pengar. men sen när väl bussen kom så visade det sig att man visst kunde betala med pengar på den now a days. skönt..... aja, var nå fel på bussen sa chaffen, så de var visst -12 där inne, askallt. kallare än ute. hoppade av vid tegelbruket där marie stod med en varm bil och väntade på mig, så åkte med henne in till sandviken. så snäääääääällt!!!! sen på jernvallen så vann alba med 8-2 iaf.. palle var även där, så pratade en massa med henne, lirade lite med na också, hehe. sen åkte jag med evelina och marie hem till hofors igen :) har väl inte gjort något speciellt sedan jag kom hem, pappa kom hit och hälsade på en sväng :):) pratade lite innebandy och annat allmänt sådäär. nu ligger jag och följer seriefinal mellan RIG-THORÈN, saaaaatan vad jag vill vara där  nuuuu. är tydligen helt fullt på läktarna, dem har dessutom bytt hall, så de skulle komma in mer folk. max hängde dit 4 kassar direkt, så dem hade ledningen med 4-0. men nu står det visst 4-3 helt plötsligt. SPÄNNANDEEEEEEE. livematch är gryymt segt, så de är tur att jag har mina updates på matchen :) köööng. jaja, de som står på spel är iaf att vinna div 2 norra, är ju sista omgången nu och thorén har bara 1p mer än RIG, och dem som vinner ska ju även kvala till att spela i allsvenskan nästa år. ahja, jävlar vad jag vill vara på matchen känner jag. aja, ligger bra här i min säng under täcket med bra musik, OTH, tetris och en gryyymt god lukt från mat uppe, också. så jag klagar väl inte.

men nu ska jag fortsätta med, ja de jag gör. ha d bra så länge :)


puss

fanny är allt bra hon!!



Kommentarer
Postat av: Trueasia

Hello admin, nice site you have!

2011-01-14 @ 23:17:05
URL: http://trueasia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0