with you

nu äre dax för jennifer att sussa lite känner jag. sköööönt :)
har dock lite panik, vet inte hur jag ska hinna med allt innan det är dax att åka hem till umeå igen, ÅH. attans. att det alltid ska bli såhär, fattar inte. tänk så skönt det hade varit om man kunde vara på cirkus fyra ställen samtidigt. ljuuuvligt. jaja. träning imon, om jag är piggare då och fått i mig mat. fredag blir det hälsa på gammelmormor och förhoppningsvis farmor och farfar, det är ett måste känner jag<3 sla luncha med sus också, niiiice! sen blir det ev utgång på fredag i sandviken. KUUUL. behöver lite underhållning känner jag. ska jobba på lördag, hela dagen. hala in lite pengarrr. hehe fint!

GOD NATT WOOOORLD. och cornelia :) haha!


Kommentarer
Postat av: coooorniiiiiiiiie

yeeeeeeeeeey jag är med på din blogg :)))))

2010-03-10 @ 23:45:55
URL: http://cfjellstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0