you got the love

hejhejhallåååå. var en riktigt jobbig morgon i morse, herregud. var så inniskogen trött. tog mig upp 10min innan de var dax att springa till bussen. men de dick bra det med. vi började 8.50 iaf, hade ett prov på svenskan, gick väl sisådär.. nää men de gick nog bra faktiskt. Nu har jag precis kommit hem igen, har ju hål på onsdagar mellan 10 och 13. så nu håller jag cornelia och karin på och lagat lite food, blir köttbullar och makaroner as usual, yum. efter jag ätit tänker jag lägga mig och sova ett tag kan jag tala om. vi tar bussen från umedalen 12.53 igen, eller iaf jag. så lär gå kvart i ett, betyder att jag kan kliva upp halv ett. aja, får sova cirkus en timme då, skööönt.
naaaa, titta cornelia då, så duktig hon är. står och diskar, sötis. du kommer klara vuxenlivet bra du :) själv ska man ha diskmaskin!
ääh, ska slänga i makaronerna nu. höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0