Blue mountain stateeee

missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked. it's about that very moment when you're doing something and wishing they were right there with you.







Hej bloggis. var ett bra jäkla tag sedan jag skrev nu. men ni är väl van I guess. har nyss ätit lax och potatis i alla fall, var gott nå jäääävulskt ska ni veta. mumma! hade hinderbana igår igen, 24 varv den här gången dock, fyyyfan. dog nästan. men skönt efteråt. hade styrka 1 i morse också, sataaaaaan. har träningsvärk i hela kroppen nu. plus hade vi siming idag på idrotten, hahaha, guuud. livräddning och sådant roligt, tjoho! adrian den stackaren fick skjutsa mig på paketern hela vägen till gammlia och badet. poor guy var helt slut när vi kom fram. men inte så konstigt när man haft en kossa bakpå eller vad säger du gubben? ;) haha..
kom hem runt fyra, käkade en glass med karra också, göttmos. när jag kom hem så satte jag mig och pluggade matte, har NP imon, faaaan :( kommer gå så jävla dåligt. har tappat allt med matten. sjukt dålig. uuusch. grämer mig verkligen enormt mycket över de där, suck. jaja. kenkenken...........
cornelia och empan drog hem idag, saknar dom redan. tomt när cornelia bara drar, min granne ju :( världens bästa granne dessutom! ingen jag kan gå in och busa med när det rycker i tårna nu inte, inte på en hel vecka nästan ju. menåh.. blir deppig nu, haha! även carro,anna,karin och evelina åker hem imon. så de betyder att jag blir själv på nedervåningen, SJYSST! har dock tre pers kvar uppe så de är väl lugnt ändå? hehe läskigt. jaja, blir vad man gör det till. hoppas på nå fin besök! men de lär väl inte hända. nu ska jag plugga matte igen så jag kanske får in något i skallen tills imon...
ni får ha det så bra snyggingar. TJARRÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0