INGEN KAN GÖRA ALLT, MEN ALLA KAN GÖRA NÅGOT

sometimes we come into a person's life not to make them love us,
 but to let them feel that they're so much worth living for


hej hej tjena bloggeloggen! sitter utanför aulan nu och chillar lite med adam. har nyss käka med honom och micke.. gött. borde börja med min data PP nu, men står på fronter att om man ska göra allt korrekt och den ska bli bra så kommer jobbet att ta ca 15 timmar så jag finner tyvärr inte motivationen till att börja, hehe..
lämnade in bägge svenska grejerna idag i alla fall. hade samtal med peter i morse. feeeeeel good!
men nu ska jag kika vidare lite på facebook och sedan ta tag i lite pluggilugg. börjar 13.10 tror jag. matematik! känns dock ganska meningslöst, nu när man har sitt betyg i matten! hehe. sen har vi bara VI och data kvar. 16.30 idag så har vi grovstädning på hela elevhemmet, nice buddy, nice.. sen blir de att plugga hela kvällen igen.
imon slutar vi halv tolv, har dock prov imonbitti vilket känns helt åt helsike, bahbahbah. men kom på att vi slutar typ halv elva, har ju ingen engelska. då blir de att dra till stadskajen och kika, är ju RIX FM festival i umeeeåå.
händer mycket här mina vänner.
TAGGAR HELGEN SOM FASEN!!!
guuuuuså roligt, (om det blir bra väder).


nää men vi hörs sen pöds.. pyssss


Kommentarer
Postat av: Faster

Underbara ungar som blir bara mer fantastiska ju äldre dem blir! Stolt är jag över ER båda. Kram

2010-05-26 @ 18:14:48
Postat av: Pappa

Midsommar i Hammarby va?

2010-05-26 @ 18:41:12
Postat av: Ija

Då var ni små och söta nu är ni bara söta.

2010-05-26 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0