No promises

helloooo. gårdagen var så sjukt seg. bara massa less och trött. gick med gråten i halsen konstant kändes det som. úh. sov dåligt i natt också. är ju testvecka på rig nu, så vi hade styrketester i morse. totalen och brutalen bara men. gick bra bra bra. men inget slår ju coren igår! wääääääih. satan så nöjd jag är!! kul.
har precis gjort bort alla Nk papper (tror jag!) har bara provet på torsdag kvar. faaaaan. och har just skickat in protokollet för svenskan. så nu har jag ju bara en engelska redovisning, en inlämning, ett hemprov på svenskan och en stor jävla powerpoint uppgift på datan kvar, som ska in i veckan. faaaaaaan. har ute idrott idag också, HOW NICE? i spöregnet. tacktack och tack. ska tänka på snyggnaturarna som ligger inne i badet och glassar........
hade inte tackat nej till att vara där och kolla på nå snyggt :D tror jag har matte nu, kommer få tillbaka nationella, suhuhuhuhhehehehe. har sjukt ont i vaderna fortfarande pga jävla barfota-cooper. sen går jag på nå märkligt sätt så fötterna är ju inte heller lugna kan jag tala om.
dagens väder bådar inte gott inför helgens brännbollsVM! nääää satan om det inte blir sol då, fredag och lördad. då blir jag en ledsen tjej.

annars då? nja. inte mycket alls nu inte. ska dra mig mot k2 nu, så hörs vi ba sen på matten :) hejsvejs!

en båt i en sjö


bjuder på en monsterbild! haha gammal som gatan och jävligt cool, farlig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0