pink floyd tjarrå

hej bloggen. har inget internet så det är väääldigt segt och dåligt med inlägg från min sida! sitter inne och skriver på cornelias dator nu i alla fall. snäll hon är som lånar ut den till mig :) har löpt två gånger idag också, först en gång i morse med elin amanda och sandra, vi var ute i ca 40 min, löpte längs starndpromenaden och så.mys. sen hade vi 45min löpning med laget, så har löpt nästan en och en halv timme idag, skönt. skulle ta en till tur med emelie nyss, men vi löpte i kanske 3 min sen stannade vi på en fotbollsplan och bara satt där och snackade i solen istället. underbart. sommarn är här skulle man kunna säga. klockan är 21 och vi kan fortfarande vara ute i shorts.
hörde att min snygging hemma skulle bli frå från stängslet imon också, skönt för henne! <3
för övrigt så har de vart en fin och bra helg med massa spännande saker här hemma på elevis utan alla mina sambosar som vart hemma på ett litet minilov. jaja, har inte så mycket att säga idag. ska duscha snart och sen blir det att invänta evelina som kommer lite senare än alla andra, som vanligt ;) ehe. bad imon på idrotten, fa-aaan.
nä, nu ska jag jump into the showerrrr. vi hörs imon, slänger in ett inlägg i skolan och så :)


ha en fin kväll, alla fina♥


hej hej hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0