Sleeping in my car

Hej bloggen. väldigt dålig uppdatering, JAG VEEET. men så är det när man inte har internet här på elevis nu ja. helgen i kort? ja. fredag- hinderbanan som vanligt och sedan en lektion i skolan. sen drog jag hem och så. duschade. vad hände sen då? tjaa. jag och karin tog bussen till grubbe, hoppade av och mötte upp micke unt johan, drog till ica och handlade lite godis osv. snackade lite om synthare och annat coolt.. sen gick vi hem till M och bara softade jääkel. kikade tv, åt godis, snackade och lirade lite fifa. skööööönT. tog 02.20 bussen från stan hem. löpte JÄVEL kan jag tala om, hehe. tur man hade karin med sig som hann ifatt bussen. kom hem runt 03. käkade en macka sen sov jag. vaknade flera gånger under natten av att jag satt och snackade med mig själv, fast någin annan i drömmen. man är ju så jävla sjuk egentligen..  killarna är inte hemma, dom är i mora och lirar buster cup, 8 spelare är dom som har dragit. oc dom ska lira final nu ikväll, halv sex tror jag. blir utan tvekan ett guld. fiiiiinté
sedan har ju u19 med våra rigare anna, JG, ida, empa och jullan varit i tjeckien och spelat VM. och såklart tog dom hem guldet, KUUUUUNG. Grattis som fasen. JG och empa med i allstar dessutom. duktigt tjejer!:*
igår så sov jag på till halv ett ungefär, guuuud så skönt de var. gick upp och lagade mat, sen stekte jag och empan på ballisen med bikini och grejer. fick en fin linje.. lite chockerande att man kan steka i bikini nu, i umeå! hoho.
men guuud vad jag älskar sol och värme. sen drog vi brudar till ica och handlade ihop lite grejer till kvällen då det var grillning som stog på G. cornelia och jag delade på lite potatissallad och en god bea hehe. evelina och jag köpte en 1.2 kg's flintastek som vi skulle dela på, HAHA. sjuuuuukt. ska alltid spåras på något vis(bilder finns på face).
men den fick i alla fall knappt plats på grillen, så efter ett tag gick vi in och slängde den i stekpannan istället, hahaha. den var sjukt jävla äcklig i alla fall, smakade falukorv och jag kunde inte äta, inte ens om jag dränkte in den i bea. så jag sa hejdå till den sen åt jag mig mätt på pompa och potatissallad istället. gött! micke kom och gjorde oss lite sällskap också. han gillade dock köttet så han åt, åt och åt :) sen drog vi iväg ett heöt gäng till grubbe och lirade brännboll och fotboll, kom en el del folk dit faktiskt. riktigt roligt. sen drig alla bruders hem men jag och evelina följde med micke och en trött johan hem. låg och kikade på MTV och bara lyssnade på musik tills de var dax att röra sig hemåt. myyyys..
klev upp fem i tolv i morse, gick till bussen kvart över tolv. evelina och jag åkte till stan för att hänga lite på make up store, hehe. där avvärkade jag mitt presentkort som jag fick i julklapp. var riktigt kul! tack!.
sen chillade vi runt lite osv. tog halv tre bussen hem. nu har de varit alldeles för lugnt ska jag tala om för er. har slängt i mig köttbullar och makaroner från igår-lunch hehe.

nu sitter jag bara här och lysnar på sleeping in my car med roxette! ♥ underbaaaaar(t).
ska väl ta tag i min horisontella garderob på golvet snart känner jag, fyyyy så det ser ut. men de är snabbt klart, bara jag tar tag i det. imon är det skola igen, tackar. ska redovisa om thaiboxning. öööh va? :(

men ni får ha en bra söndagkväll alla glada. vi hörs kanske senare med ett litet kortare inlägg. hehe.


PUUUUSSSSSJ


hittade en fin maskros idag, hoho! vååååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0