sommaren i cityyyyy

spöland sandåkern, vilken match! galet spännande osv.... hehe. näämen blev 1-1 tillslut. carro och evelina gick till bussen medan jag gick med micke och johan en bit, dom skulle hem och jag till ica. handlade godis, hehe. jäklar vad bra det satt i magen ska ni veta :) gött. har ätit lite bacon nu på kvällen också. sitter här och börjar fan gråta snart, vilken helvetes vecka jag har framför mig nu :( åh suck.. men OJ VAD JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!!!! :D:D:D
hehe. jag vill bara dra igång sims nu och lira med min roliga family som är grym, hähä! men ska tydligen ut och städa gården, faa-a-a-a-a--a-aaaaaaaaan.
har dock kommit på lite saker jag ska önska mig när jag fyller år; datahögtalare, lurar! hehe. lovelovelove.
har evelinas nya lurar över öronen nu, har dragit på sleeping in my car på högsta volym, ba älskaaaart!


bjuder på bilder sen va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0