what about the part of missing someone?

fick ett fint vykort från världens sötaste lillasyster idag också. var inget speciellt eller så. ett fint kort med en kanin på framsidan bara, sen en fin text som hon hade skrivit: hej bästatse storasyster♥ idag har jag tappat en till tand. hur har du det i umeå? jag tycker om dig. (det hade dock mamsen skrivit)
sen längst ner hade Tuvali skrivit helt själv: puss från tuvali. och en rad med massa hjärtan.

:(

blev så glad, så hiiimla glad. åh vad gosig hon är. min lillebror filip har hunnit med att spela sin första fotbollsmatch i livet också, dom vann med 3-1 tror jag det var och han gjorde mål. ösnkar inget annat än att jag hade varit där och fått se glädjen i honom när han gjorde de där målet. åååh. jag missar så mycket när dom bara växer, växer ifrån mig ju! småglinen haha. och victor min victorrrrr. du börjar 7an i höst brorsan! vafan, snart moppe och grejer för dig ju. DET VAR JU NYSS JAG SOM VAR DÄR? brrrr. fixa dehär sista i skolan nu, så får vi njuta av sommarlovet och ha tit att umgås när jag kommer hem :) jag tror på dig! and i know you can fix it.

i love you

mamma&pappa, jag älskar er.


farmor&farfar, SNART KOMMER JAG OCH SKRIVER ETT NYTT MEDDELANDE PÅ ERAN TAVLA I KÖKET. ♥ niärbäst

mormor&morfar, i'm missing you, more than you ever could imagine.


snart är det sommarlov. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Ija

Väntar på det nya meddelandet. Älskar dig också. Kram

2010-05-17 @ 22:03:10
Postat av: Pappa

Pappa älskar DIG med <3

2010-05-18 @ 16:34:24
Postat av: Mamma

LOVE <3

2010-05-21 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0