You give me something that I can't describe

hej.................
ja sådär less är jag just nu. har stått och skrubbat hela mitt jävla fönster som har varit ingeggat i ägg i över en vecka. vafan är felet? suck..... men nu funkade de inte längre. fick som vanligt tabort det själv!  har inte haft persienerna uppfällda på en vecka, man såg ju inte ut så sog liksom ingen vits med det hela. idioter vad är jag blir. men nu är det "borta". man ser ju ut i alla fall. men de är kladd och fett överallt. men men..
kom hem runt 19 idag. träningen bestod av en löpning upp till i/j 20(har aldrig hört vad de heter, hahahaha) och där körde vi nån jävla militär hinderbana som fanns i skogen, sjuuuuk :( sen joggade vi tillbaka till nolia igen. körde bålstyrka osv. sen buss hem. hade fått post om ytterligare ett brev som var för stort för att hämta ut, sedääär! så jag och empanemmi tog cyklen till ica och hämtade det, passade på att handla lite också. var från mamma och mormor, massa bra och goda saker, hoho! var bl.a ännu mer tuggummi, strumpor, rakhyvlar, body lotion, tvål, ett gosedjur som var en ÄLG :'( suck. kan knappt ta på han. så han sitter på kylskåpet nu. stackarn. men jag kan inte rå för det. jaja. åt i alla fall världens godaste macka när jag kom hem, och lite att dricka till det. haha! riktig dietkvällsdinner. kändes bra! gött vare också.
men nu så ska jag hoppa in i duschen, försöka komma i säng runt tio halv elva idag, se lite film osv. slutar iaf 11.30 imon, SWEEEEET. då blir det stan med karin ett tag. funderar på att köpa löparbraxerna då. får se, får se.

nä, vi hörs later!

justja, IKVÄLL BLIR DET ATT BOKA P&L BILJETTER. HUR UNDERBART ÄR INTE DET?! ja!!


vilken gammal goding! :*

Kommentarer
Postat av: Just idag är jag stark

Har ju spårat ur det där med äggen, har 2 polare som jag ska anlita för att skrubba ditt fönster! Håll ut så länge

Kram

2010-05-05 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0