You're beautiful

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.


Hej bloggen. nu var det long, veeery long time ago! sitter inne hos evelina nu och lånar hennes datte lite bara.
har hänt väldigt mycket den senaste veckan, orkar inte ens rabbla upp det.
var ute på kulturnatta igår på stan i alla fall, väääldigt mycket folk. mer än hofors befolkning, utan tvekan!
det var väl kul osv, lite småkallt på kvällen. man har ju blitt bortskämd nu med all värme som varit här uppe,
har haft 24+ i en vecka. LOOOVE IT!! men idag är det bara 16 grader och lite grått och dassigt.
ska iväg på fotboll runt 17. ska väl duscha innan det och så. blir inge slingor idag, även fast jag är jättesugen!
men väntar med det till i veckan istället. imon är det måndag, ny vecka nya tag. jajjamen!
sprang förresten cooper i fredags, BARFOTA. har ont i vaderna än idag, haltar när jag går och det känns inge bra.
men fick inte på mig skorna, pga ett fint nageltrång på storeån :( ajajaj... men cooper gick ju ändå bra,
har aldrig varit min grej och har inte löpt klart något tidigare, eller jo, första, dirr efter jag fick klartecken,
men då ni mina vänner, haha! då sprang man 15 varv på löparbanan(3km) på cirkus 18 min. HAHA!
guuud, det är verkligen jätte,jättejättedåligt. men med tanke på att jag var borta över ett år så är det fan tillåtet ;)
sen sprang jag ett till en månad efter, då slutade jag med 2 jävla varv kvar. vafan! så fick göra om det dagen efter.
faaan ta mig, ska aldrig mer hoppa av ett cooper. men det gick dåligt som fasen då också. men i fredags så
blev det ändå en hyfsad tid. efter sommaren så ligger jag under 13.30 vilket betyder PP! hähä. *dreaaaam
för övrigt så åker jag hem på måndag(inte imon) och stannar en hel vecka. till söndag den 6e.
ska hinna med simprov och brandövning inför sommarjobbet, fira mormor, träffa familj och vänner.
är bessemer då också så det blir NIIIIICE. kuuul.
i helgen som kommer är det ju yran också(stor brännbollsturnering). eller brännbollsVM, som vissa säger.
är hela 403 lag anmälda i år, så det blir nog helt underbart roligt. hoppas på kanonväder!! jag har dock dissat
både benchwarmers och fantomen BC. hehe. känner att de inte är min grej. även fast de var jävligt kul!:D
men jag sitter hellre och glor på alla matcher hela helgen, i en stekig brassestol. hehe.
sen kommer jag upp till umeå igen den 6e, at night. stannar här till den 11e, sen åker jag hem på SOMMARLOOOV.
i hela 2.5 månad, herregud! så länge har man inte varit hemma på ett bra jäkla tag..
i juni händer det mycket, sommarjobb, underbart besök från umeå/skåne, peace and love osv. me liiiiike!
har haft nationella nu de senaste veckorna också. engelskan har gått asbra, jättenöjd. lite mindre nöjd med
matten kanske, bara håller mina tummar där faktiskt!!
är sjukt mycket i skolan denna vecka som jag måste fixa eftersom jag missar nästa.

  • NK prov
  • Data PP
  • Engelska redovisning
  • Engelska redovisning igen
  • Svenska hemprov
där har vi det, tack och bock! hur fan ska jag hinna med allt det där. jises. jaja, börjar imon. japp!
men nu ska jag avrunda, tänkte jag. ta mig in i duschen och så, så man är klar i tid till fotbollen för en gång skull.

men ni får ha det så bra mina fina, så ska jag försöka blogga snart igen. för jag ser ju att det är många som följer mig ändå, även fast jag inte skriver. kul juuu.

peace out och hejdå!


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0