DRIVING ONE OF YOUR CARS

HEJ! 
Vinst mot Umeå City igår med 7-5, redigt sköönt. Spelade första perioden, trots det och trots att jag missade exakt alla lägen jag hade, så är jag nog nöjd. Eller jag borde vara det, fick mycket beröm efter matchen iallafall. Men men, så är det. NU sitter jag på skolan, ska plugga ihop en rörelseuppgift med Ottaaaaaarrrrrrrr. Kommer nog att bli bra, bara vi kommer igång så.
Träningsledig idag, skönt. JUSTJA, gjorde ju fystester på idrottsmedicin igår, haha fyfaaaan.
Kom dit, fick lägga mig på en brits, dem drog in en spruta i min arm så dem kunde ta blod från mig var tredje minut osv. Kollade blodvärdet, hade alldeles för lågt, 122. En idrottande kvinna skulle helst ligga mellan  130-150. Så de blir att dra i sig blodsaft o grejer. Sen tejpade dem massa tejp på näsan, sådan tejp man har när man tejpar fötterna typ, aaaaj vad ont det gjorde att dra bort sen. Jaja, sen fick jag en gasmask över ansiktet och en slang o massa sådant, sen var de bara att sätta sig på cykeln och trampa tills man inte orkade mer. Dem ökade tyngden med 30w/3e minut. Så det var rejäält tungt på slutet ska ni ha klart för er. Orkade inte mer än 23 min, men ja, det var spännande. Fick reda på massa roliga värden osv.
Som sagt träningsledig idag, men inte blir man ledig för det inte. Har massa saker som står på schemat, städning av mitt rum, städning av elevhemmet, tvätt, HANDLA(!!!), svälter ju där hemma förtusan, haha. Kanske lika bra de!:)
Som sagt, mycket som ska hinnas med, men det brukar alltid lösa sig på någorlunda vis iallafall.
Var hem till Evelinas nya lya på näckrosvägen i måndags, åh hejochhåååå SÅ FIN DEN VAR. Blev helt kär. Jag vill också ha mitt eget nu. Få fixa som man vill, göra vad man vill, sova när man vill, äta vad man vill, plugga när man vill, bara göra som man vill! Suck..... Jättefin var den iallafall, en supermysig, superliten etta, alldeles för sig själv. Ni hör ju själva hur underbart det låter, mumma!
Men dax att göra lite nytta, snart historia igen. Med lisa. Alltid lika spännande.

Kommentarer
Postat av: Ija

Hej lilla gumman då blir det att dra i sig blodpudding, broccoli, leverpastej, juice som har folsyra och järn tillsatt. Du kanske också behöver järntabletter. Kram.

2010-11-18 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0