FEELS LIKE HOME

Jahaja, SM igår gick ju käpprätt åt skogen. Förlust i alla matcher med 2-1, kul. Men vi glömmer det.
Kom hem strax efter 21 igår tror jag, somnade 22.30 och sov som en stock. Blev väckt 10.30 i morse, kände mig inte utvilad på en fläck, trots 12 timmars sömn.. Har just precis duschat, mormor ska komma förbi snart. Just hemkommen från Turkiet är hon också, så hon lär ju vara svart nu. Senare ska jag möta Victor som kommer med tåget från jobbet, ska vi glida iväg lite och snacka av oss. Ska kanske försöka lura med honom till Valbo(?) också. Vi får se hur det slutar. Annars så erbjuder inte dagen allt för mycket, hofors levererar inte, om man säger så! Hörde något om innebandyturnering för BHS imon på hallen iallafall, kan ju bli roligt! 

Men jag ska dra igång med lite tillsnyggning av mig själv nu minsann, så man kan gå utanför dörren! :* ha en bra måndag sötnosar, over and ooooout. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0