MINNET ÄR BRA, MEN KORT.

Ja, för så är det. 
Glömde skriva att det blir innebandy ikväll, HEHE. Det som mitt inlägg skulle bestå av egentligen, hur min kväll såg ut. Men nu vet ni, jag ska på match ikväll, glo på Hoffes herrar som möter Skutskär, faaan vad spännande!
Och justja, var in till falun och tränade igår, fasen vad roligt det var, och inte nog med det, det gick riktigt jävla bra också! Faan vad kul :) Dock förstörde man ju knät igen med 5 min kvar av sista perioden. Men det är skitsamma, jag är nöjd över min insats, GREAT! Inte ofta det händer. Jag är väldigt skeptisk till att det är något med knät, men jag vet inte, ska väl kolla upp det, som han sa åt mig. (Ont i ledkapslen, och där sitter menisken..) INGEN FARA FARMOR.
latero snyggos, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0