SAGOLAND

Hej bloggen. Tog mig en skön sovmorgon i morse, men sängen var så överdrivet skön, jag och karin! Men det vare värt, hehe. Jobbig dag framför mig idag, hetsa hem efter skolan som slutar 15.40, plugga svenska och engelska, inlämning som MÅSTE bli klart idag. Sen ska jag göra en idrottsredovisning med Oscar som vi ska göra imon, hehe.
Har också match ikväll, så det känns ju inte superkul med allt som ska göras. Ska även städa toaletten........
MEN SEN ÄR DET HELG!!! :DDDD fan vad härligt, taggat och bara så himla underba-a-a-aaaaarrttt.
PUSS SÖTISAR

Kommentarer
Postat av: Ija

Lycka till ikväll. Kram

2010-11-11 @ 15:39:20
Postat av: moster

kör hårt ikväll nu =)

åh sen gör du ingenting jag inte skulle ha gjort i helgen 8-) PUSS miss you lille plutt!

2010-11-12 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0