THE END'S NOT NEAR

Nu ni mina vänner, ska jag ut och köra lite bil!!! Ja, ni hörde rätt. Jag, jennifer, ska sitta bakom ratten. hej och hå. 
Får se hur det går och om vi kommer hem med en hel bil sen :D nää men det ska väl gå bra, kan ju inte vara så svårt att gasa och svänga omkring lite :) väntar bara på att mami ska duscha klart nu, så vi kan ut o gäääsa lite, hähä. Var tar veckan vägen egentligen? I morgon ska jag träffa emma, sedan in till falun och träna lite. Torsdag ska jag träffa lillebror filip, fredag äta hos mormor och på lördag åker jag tydligen uppåt igen. Sjukt.
Nää nu ska jag göra en fläta i lilla luggen och platta igenom håret, sen är jag redo för lite driving!
Ha en bra dag mina söta, pussar

Kommentarer
Postat av: Ija

Men snälla, måste du alltid göra så jag har hjärtat i halsgropen. Jag är för gammal för sånt här.

2010-11-02 @ 15:27:57
Postat av: Anonym

Jag tror jag såg er, men du det är endast ett varv i rondellen inte 4 som du körde;) lycka till

2010-11-03 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0